Saturday 14 January 2012

2011

19.11.2011 

Rosteste-Te... Apoi rosteste-ma

Imi plang rugaciunile
De rana ce nu o pot vindeca,
De lacrima ce nu o pot sterge,
De rasunetul mut al tristetii.

Doamne...
Rosteste-Te pe suflet vindecare...
Rosteste-Te peste durere alinare.
Rosteste-Te... Apoi rosteste-ma.

19.11.2011

Multumesc, Doamne


Multumesc pentru nepretuitii mama si tata,

Pentru familia mea, pentru prietenii mei.
Multumesc pentru suflul de viata din Tine
Ramas - pentru ei, peste ei.

Iarta-ma pentru timpul pierdut

Prea obisnuita cu aceste Daruri.
Pericolul pierderii mi le face azi
Mai valoroase ca niciodata ieri.


14.11.2011 

Lacrima unui gand

Tristi si obositi Ti-aducem ofranda Credintei
Pe-altarul intrebarilor fara raspuns.
Cand sufletul expira durere.

Tristi si obositi Ti-aducem ofranda Iubirii
Pe-altarul neimplinirilor.
Cand sufletul expira revolta.

Tristi si obositi inspiram adanc din Tine
Si traim.

Catalinei

Tendinte ma-nclina caderii,
Mersului impleticit.
Te privesc cu jale
Ingenunchind a ragaz.

Tu surazi a Tata

Pasilor nesiguri.
Apoi ma pronunti
Viitor si nadejde.

08.07.2011

Patrunde, Doamne, ad
ancul gandului
Alunga-mi singuratatea sufletului.
Nu pot sa indrept spre Tine cuget senin
De nu-i reinnoit in Duhul divin..

No comments:

Post a Comment